سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل و گیاه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اولین مدرسه گل و گیاه ایران تاسیس شد

    نظر

اولین مدرسه گل و گیاه ایران در تاریخ 1398/06/27 تاسیس شد . این مدرسه ماموریت دارد تا با استفاده از استاندارد های موجود در اروپا و جهان نگهداری از گیاهان آپارتمانی را بهبود بخشد و آن را فرهنگ سازی کند . در این مدرسه شما می توانید صفر تا صد نگهداری از گیاهان آپارتمانی را فرا بگیرید .علاوه بر آن دوست داران طبیعت و گل و گیاه می توانند در این حوزه مشغول به فعالیت شوند . رسالت این مجموعه کمک به اشتغال زایی در زمینه تولید گیاهان آپارتمانی و صادر کردن آن به کشور های هدف است بنابراین تلاش می کنیم تا متخصصانی زبده در این حوزه پرورش دهیم تا بتواینم ایران عزیزمان را تبدیل به قطب گل و گیاه در خاورمیانه کنیم . لذا امیدواریم با همکاری و حمایت گرم شما قله های ترقی را فتح کنیم و گام به گام این مجموعه را توسعه دهیم .

 

دوره نگهداری از گیاهان آپارتمانی

در مدرسه گل و گیاه ایران علاقه مندان به گیاهان آپارتمانی و پرورش گیاهان خواهند توانست صفر تا صد پرورش ، نگهداری و تولید فرا بگیرند و با دریافت مدرک معتبر داخلی مشغول به فعالیت در سرتاسر کشور عزیزمان شوند . شما در این مدرسه زیر نظر بهترین اساتید ایران می توانید پرورش و نگهداری گل و گیاه را فرا بگیرید . ما با داشتن برنامه دقیق و متناسب با استاندارد های اروپا مبانی تئوری و عملی را به شما آموزش می دهیم . در کنار آن ضمانت پس از دوره خواهیم داشت تا با خیالی راحت و آسوده در دوره شرکت کنید و در صورت عدم یادگیری مجدد به صورت رایگان شرکت کنید .

 

فیلم آموزشی نگهداری از گیاهان آپارتمانی

در تهیه فیلم آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی ما تمامی نکات و فن های کوزه گری پرداخته ایم در نتیجه می توانید با خیالی راحت و آسوده فیلم های آموزشی ما را نیز مشاهده کنید تا با اطلاعات بیشتری در کارگاه های حضوری ما شرکت کنید . در واقع فیلم های آموزش مکمل کلاس های حضوری ما خواهند بود .